(ter vervanging van zwangerschapsverlof start z.s.m. tot ongeveer 1 maart 2020 met mogelijkheid tot verlenging)

Ben jij iemand die alles voor elkaar kan krijgen? Ben jij service- en klantgericht en weet jij knelpunten van de klant naar boven te halen om deze te vertalen naar een passende oplossing? Dan zoeken wij jou!

Wat is je uitdaging?

Als Commercieel Medewerker Subscription ben jij verantwoordelijk voor het verlengen van de onderhoudscontracten van SOLIDWORKS licenties en aanverwante softwarepakketten bij bestaande klanten, aan het gestelde target van 94% van klantbehoud. Goed luisteren, doorvragen en klanten respectvol behandelen zijn hierbij van essentieel belang. Jij signaleert tijdig dat een onderhoudscontract afloopt en informeert de klant naar de behoefte omtrent de verlenging van het onderhoudscontract met als doel deze te vernieuwen. Je weet op een snelle en efficiënte wijze alle relevante informatie te vergaren en volgt de offerte op. Door het gebruik van een juiste onderbouwing en argumenten weet jij de klant te overtuigen om het onderhoudscontract van SOLIDWORKS te verlengen. Jij zorgt voor een perfecte afhandeling van de verlenging van de onderhoudscontracten. Bij alles wat jij doet focus je op een langdurige klantrelatie. Daarnaast behoren de administratieve werkzaamheden ook tot je taken.

Waar ga je werken?

Wij zijn een Elite Reseller van het 3D CAD-systeem SOLIDWORKS en wij willen elke dag bedrijven helpen te innoveren en daarbij van toegevoegde waarde zijn. Met deze 3D software kunnen ontwerpers en engineers sneller, beter en goedkoper producten ontwikkelen. De producten variëren van complexe industriële machines tot design meubels. Daarnaast leveren wij aanvullende applicaties om ontwerpprocessen te optimaliseren. Last, but not least bieden wij ook training, support en consultancy aan. Het is dan ook onze missie om de productiviteit te verhogen door klanten alles uit SOLIDWORKS te laten halen.

Wat hebben wij je te bieden?

  • Een uitdagende baan in een zeer innovatieve branche, voor 32 uur per week;
  • Goed vast salaris (€ 2.200,- – € 2.800,- op basis van 40 uur per week) + een bonus per kwartaal + een winstuitkering, zodra de jaarcijfers bekend zijn;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een organisatie die is gericht op persoonlijke ontwikkeling;
  • Een informele werksfeer in een high performance omgeving.

Wie ben jij?

Jij bent iemand die echt intrinsiek gemotiveerd is en jij hebt de drive om de contracten te verlengen. Jij bent dus absoluut niet bang om de telefoon op te pakken en onze bestaande klanten te bellen.

Verder beschik jij over:

  • MBO+ of HBO werk en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en je staat stevig in je schoenen;
  • Jij herkent jezelf in een commerciële instelling, overtuigingskracht, proactieve werkhouding, een winnaarsmentaliteit, resultaatgericht en respectvol.

Ben je enthousiast en spreekt bovenstaande je aan?

Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren! Vertel waarom je graag voor Design Solutions komt werken en overtuig ons ervan dat jij de beste kandidaat voor deze functie bent. We ontvangen jouw motivatiebrief met CV graag zo snel mogelijk via hr@designsolutions.nl t.a.v. Ragna van Rixtel- Zanin. Voor vragen omtrent je sollicitatie kan je contact opnemen met Ragna van Rixtel- Zanin via 0418-510577.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Zie hieronder een impressie van de Innovatiedag 2018, georganiseerd door Design Solutions en zusterbedrijven Layertec van de Dimensions Group. 

 

Share This