Het coronavirus heeft de wereld in zijn greep. Net als de rest van het bedrijfsleven ervaren ook wij de impact en dat zal voor onze klanten niet anders zijn. Om verdere verspreiding van Covid-19 te helpen voorkomen en tegelijkertijd onze dienstverlening op peil te houden, hebben we voor onbepaalde tijd de volgende maatregelen genomen.

  • We werken zoveel mogelijk thuis en hebben technische voorzieningen getroffen om maximaal bereikbaar te blijven via telefoon, email en videoconferencing.
  • Geplande vergaderingen bij klanten of op onze kantoren zetten we om in een telefonische afspraak of videoconference.
  • We annuleren alle klassikale trainingen op onze kantoren. Als alternatief bieden we cursisten de mogelijkheid om de training online te volgen (webinar) in een groep van maximaal 3 personen.
  • Onze SOLIDWORKS experts voeren consultancy opdrachten zoveel mogelijk remote uit vanuit huis.

Helpdesk

Onze helpdesk is tijdens kantooruren gewoon beschikbaar zoals altijd, maar kan doordat de vaste lijnen zijn doorgeschakeld soms even minder bereikbaar zijn. Probeer het dan later nog eens of stuur een email met je hulpvraag naar [email protected] of [email protected].

Thuiswerken met SOLIDWORKS

Veel van onze klanten zullen nu zelf ook thuis moeten werken. Als je daarbij SOLIDWORKS nodig hebt en niet goed weet hoe je dat moet aanpakken, lees dan ons speciale blogartikel over de mogelijkheden om thuis SOLIDWORKS te gebruiken.

Lukt het na het lezen van het blogartikel niet om thuis aan de slag te gaan met SOLIDWORKS en heeft je bedrijf bij ons een onderhoudscontract voor je SOLIDWORKS licentie? Dan kan je gratis de hulp inroepen van onze Nederlandse of Belgische helpdesk. Zonder onderhoudscontract mag je uiteraard ook een beroep op ons doen, maar zullen we kosten in rekening brengen.

Gebruikt je bedrijf netwerklicenties? Dan is het misschien interessant om voor thuiswerkers een of meerdere tijdelijke licenties van 3 maanden aan te schaffen. Neem contact op met onze binnendienst voor meer informatie.

Onderdelen in 3D printen

Ervaar je problemen met de toelevering van onderdelen, bijvoorbeeld uit China? Misschien kan ons zusterbedrijf Layertec ze voor je printen – in kunststof óf zelfs metaal. Meer info vind je hier.

Vragen?

Je accountmanager beantwoordt je vragen graag. Ben je nog geen klant, of weet je niet zeker wie je accountmanager is of heb je zijn contactgegevens niet? Bel naar ons centrale nummer in Nederland 0418 – 510 557 of België 053 – 608 138 en we verbinden je door met de juiste persoon.

Als je dat liever doet, mag je natuurlijk ook een email sturen naar [email protected] / [email protected] en dan contacteren wij jou. We staan klaar om je te helpen.

Let op jezelf en op elkaar!