Vind jij het een uitdaging om een belangrijke schakel te zijn tussen Sales, leveranciers en klanten en wil jij daarnaast je administratieve kwaliteiten benutten om een belangrijke bijdrage te leveren aan het verdere succes van Design Solutions? Dan zoeken wij jou!

Wat is je uitdaging?

Als Medewerker Orderverwerking ben je samen met je collega de spin in het web. Jullie doel: een gestructureerd verloop van de orderverwerking. Om dit te bereiken sta je in contact met diverse collega’s, klanten en leveranciers, zowel in Nederland als in België. Het gehele orderverwerking proces weet jij tot en met de facturatie te doorgronden. Door deze veelzijdige en afwisselden functie is geen dag hetzelfde! Je rapporteert samen met je collega aan de Algemeen Directeur.

Verder zijn je werkzaamheden onder andere:

  • Zorgen dat de ingekomen orders gecontroleerd worden op juistheid waarna jij deze op de juiste manier besteld en verwerkt in het financiële- en CRM systeem;
  • Jij koopt de benodigde zaken in bij de verschillende leveranciers door middel van het systeem van de leverancier of via de e-mail;
  • Je hebt contact met klanten omdat jij orderbevestigingen, benodigde documenten en facturen aan klanten verstuurt;
  • Daarnaast controleer jij de uitleveringen en levertijden en indien nodig onderneem jij hier actie op;
  • Als de order helemaal verwerkt is en er moet bijvoorbeeld een training of consultancy bij onze klanten gepland worden dan schakel je met de planning.

Waar ga je werken?

Design Solutions is een Elite Reseller van het 3D CAD-systeem SOLIDWORKS en wij willen elke dag bedrijven helpen te innoveren en daarbij van toegevoegde waarde zijn. Met deze 3D software kunnen ontwerpers en engineers sneller, beter en goedkoper producten ontwikkelen. De producten variëren van complexe industriële machines tot design meubels. Daarnaast leveren wij aanvullende applicaties om ontwerpprocessen te optimaliseren. Last, but not least bieden wij ook training, support en consultancy aan. Het is dan ook onze missie om de productiviteit te verhogen door klanten alles uit SOLIDWORKS te laten halen.

Wat hebben wij je te bieden?

  • Een uitdagende baan in een zeer innovatieve branche, voor 32 tot 40 uur per week.
  • Goed vast salaris (€ 2.400,- – € 2.800,- op basis van 40 uur per week) + een winstuitkering.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een organisatie die is gericht op persoonlijke ontwikkeling.
  • Een informele werksfeer in een high performance omgeving.

Wie ben jij?

Jij bent gedreven en ziet de functie van Medewerker Orderverwerking als een belangrijke stap in je carrière. Daarnaast begrijp jij wat het betekent om in een dynamische salesorganisatie te werken en je hebt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel.

Verder beschik jij over:

  • MBO+ werk en denkniveau met minimaal 2 jaar administratieve werkervaring bij voorkeur in een soortgelijke functie;
  • Je werkt secuur, georganiseerd en je kan ook prima zelfstandig en aandachtig werken;
  • Je bent kritisch om zowel jezelf als de organisatie naar een hoger niveau te brengen;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en je staat stevig in je schoenen;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met Navision en/of Salesforce;
  • Beheersing van de Franse en Engelse taal is naast de Nederlandse taal een groot pluspunt;
  • Jij herkent jezelf in een commerciële omgeving, je bent accuraat, resultaatgericht, stressbestendig en je hebt een proactieve werkhouding. Je vindt het geen probleem om soms over te werken in verband met de maandafsluiting.

Ben je enthousiast en spreekt bovenstaande je aan?

Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren! Vertel waarom je graag voor Design Solutions komt werken en overtuig ons ervan dat jij de beste kandidaat voor deze functie bent. We ontvangen jouw motivatiebrief met CV graag zo snel mogelijk via hr@designsolutions.nl t.a.v. Ragna van Rixtel- Zanin. Voor vragen omtrent je sollicitatie kan je contact opnemen met Ragna van Rixtel- Zanin via 0418-510 557.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.