Wat worden jouw werkzaamheden?

Als Sales Support bied jij administratieve ondersteuning aan het sales team, bestaande uit onze binnendienst en buitendienst. Ons sales team verkoopt primair licenties voor het
softwarepakket SOLIDWORKS, een van de meest gebruikte applicaties om in 3D producten te ontwerpen. Daarnaast bieden wij trainingen en aanvullende applicaties aan.
Je onderhoudt nauw contact met je collega’s en zorgt ervoor dat salestrajecten vlekkeloos verlopen.
Je hebt intensief contact met bestaande klanten om onze database aan te vullen en up to date te houden.

 

Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:

  • Je houdt ons CRM-systeem Salesforce up-to-date, waarmee jouw collega’s nóg effectiever zijn;
  • Jij bent hét aanspreekpunt voor alle administratieve werkzaamheden: van het toesturen en opvolgen van de juiste formulieren en documentatie tot het borgen van afspraken;
  • Hoewel de verkoop van producten en diensten niet binnen jouw werkzaamheden ligt, signaleer jij wel kansen en draag jij op meerdere vlakken bij aan het behalen van organisatiedoelstellingen.

 

Wie zijn wij?

Design Solutions is een Elite Reseller van het 3D CAD softwarepakket SOLIDWORKS. De status Elite klinkt niet alleen mooi maar betekent dat wij door SOLIDWORKS gewaardeerd worden voor onze klant gerichtheid en ons hoge support niveau. Slechts een beperkt aantal resellers wereldwijd voldoen aan dit keurmerk.
Wij zijn een groeiende organisatie binnen een dynamische markt. Onze bedrijfscultuur kenmerkt zich door een hoge mate van vrijheid, betrokkenheid bij onze klanten en kwaliteit op het gebied van sales en support.

Onze klanten zijn o.a. actief in de maak- en procesindustrie, onderwijs, design en engineering. Wanneer een product ontworpen, ontwikkeld of getekend moet worden, is SOLIDWORKS dé oplossing.

Design Solutions is een begrip op het gebied van SOLIDWORKS binnen de Benelux. Sinds 1998 zijn wij actief en met 45 collega’s in Nederland en België erg goed vertegenwoordigd. Daarnaast zitten zij niet stil:

  • Sinds 2 jaar maken wij onderdeel uit van het beursgenoteerde Visiativ uit Frankrijk, met meer dan 1000 medewerkers wereldwijd en de grootste SOLIDWORKS leverancier van Europa;
  • Naast de verkoop van SOLIDWORKS bieden wij training, support en consultancy aan om zo een complete oplossing aan onze klanten te kunnen aanbieden;
  • Sinds 7 jaar leveren wij ook 3D printers – van kunststof tot metaal!
  • Last, but not least, leveren wij diverse aanvullende applicaties om ontwerpprocessen te optimaliseren.

 

Wie ben jij?

Je raadt het al: wij zoeken een administratieve topper! Je bent dus nauwkeurig, proactief, kunt snel schakelen en vindt het fijn om onze (sales)processen soepel te laten verlopen. We vinden het echter een pré als je affiniteit hebt met een commerciële werkomgeving, waarmee je nóg effectiever zal zijn voor onze organisatie. Doordat je veel verschillende klanten spreekt, is er een hoge mate van afwisseling in je werk.

Verder kenmerkt onze nieuwe collega zich door het volgende:

  • Minimaal 2 jaar werkervaring binnen een vergelijkbare functie, bijvoorbeeld commerciële binnendienst.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, overtuigingskracht, een proactieve werkhouding en een echte winnaarsmentaliteit;
  • Je telefoon is je best vriend(in);
  • Ten slotte beheers je de Nederlandse taal vloeiend en de Engelse taal goed, zowel in woord en geschrift.

 

Wat hebben wij je te bieden?

  • Een salaris tussen de €2.200 en €2.400 (op basis van ervaring en 40 uur per week);
  • Een arbeidsovereenkomst voor 6 maanden zonder proeftijd, bij goed functioneren wordt deze omgezet in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een bijdrage voor bedrijfssporten, 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om deel te nemen in de collectieve zorgverzekering;
  • Veel vrijheid om je werk in te vullen want het resultaat telt, maar de lat ligt hoog;
  • Een plek in een organisatie die is gericht op persoonlijke ontwikkeling.

 

Ben je enthousiast en spreekt bovenstaande je aan?

Kom maar op dan, speld in de hooiberg! Solliciteer! We ontvangen jouw motivatiebrief met CV graag zo snel mogelijk via [email protected] t.a.v. Bastiaan Benjamins, HR Manager. Voor vragen omtrent je sollicitatie kan je contact opnemen met Bastiaan via 0418-510557.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.